Jdi na obsah Jdi na menu

Pro chybějící děti...

středa 8. června

MATEMATIKA

  • PS str. 29 / cv. 1, 2
  • PS str. 30 / cv. 1

ČESKÝ JAZYK

PÍSANKA 3. díl

  • str. 2 - celá
  • str. 3 - celá

Četli jsem v Čítance, doma číst nahlas vlastní knížku.

PS Čtyřlístek

  • str. 16 - celá

 

pondělí 6. června

MATEMATIKA

  • PS str. 27 / cv. 4
  • PS str. 28 - celá

ČESKÝ JAZYK

PÍSANKA 2. díl

  • str. 28 - celá

PÍSANKA 3. díl

  • str. 1 - celá

Opakovat si zvířecí rodiny - hospodářská zvířata. Po návratu do školy budou děti psát prověrku.

 

čtvrtek 19. května

PÍSANKA 2. díl

  • str. 13 - celá

POČÍTÁME ZPAMĚTI

  • str. 18 / 52, 53

PRVOUKA

video odkaz zde: https://edu.ceskatelevize.cz/video/4685-sedmikraska-chudobka?vsrc=porad&vsrcid=zivy-svet-kviti

 

středa 18. května

PÍSANKA 2. díl

  • str. 11 - celá

Ostatní práce byla na kopiích a v prezentaci ke Švédsku. Dodělejte věci, které jste třeba dříve nestihli :-)

 

úterý 17. května - měli jsem ŠVÉDSKOU ŠKOLU

MATEMATIKA

  • PS MAT str. 17 / cv. 2 - ústně; cv. 3
  • Počítáme zpaměti 
    • ​str. 17 / sloupeček 49

ČESKÝ JAZYK + PRVOUKA

  • pracovali jsme s prezentací a textem na kopii, které dětem domů neposílám - bez kontextu ve škole by to pro ně bylo komplikované
  • pozorování čápů - odkaz v MENU

PÍSANKA 2. díl

  • str. 10 - celá 

 

pondělí 16. května

MATEMATIKA

  • dokončení kopie z minulého týdne​
  • procvičovat jakékoliv pamětné počítání do 10, do 20 typ příkladu 12 + 5, 16 - 4 ... tzv. "bez přechodu základu 10"

ČESKÝ JAZYK

PS ke Slabikáři - text VLAŠTOVKA A JIŘIČKA

PÍSANKA 2. díl

  • str. 9 - celá /včetně DÚ/

 

Předpokládané učivo pro týden 9. - 13. května

ČESKÝ JAZYK

PS ke Slabikáři

  • str. 20 / 21 - pondělí
  • str. 22 / 23 - úterý
  • str. 24 / 25 - středa
  • str. 26 / 27 - čtvrtek
  • str. 28 / 29 - pátek

PÍSANKA

  • 1. díl - dokončit strany 30, 31
  • 2. díl
    • ​str. 5, 6
    • nová písmena str. 7, 8

 

PRVOUKA

učebnice + PS str. 42, 43 - téma: ZVÍŘATA NA STATKU; "rodiny" hospodářských zvířat

 

MATEMATIKA

  • procvičování + a - v oboru do 10; ve škole práce na kopiích
  • geometrické tvary - práce na kopiích

​PS MAT 3. díl

  • str. 15 /až koncem týdne/

POČÍTÁME ZPAMĚTI

  • str. 15 / B
  • str. 16 / sloupečky 45, 46
  • str. 17 / sloupečky 47, 48

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------

pátek 6. května

MATEMATIKA

  • PS MAT 3. díl
    • str. 14 / dokončit zbývající cvičení
  • Počítáme zpaměti
    • ​str. 14 - sloupeček 42

ČESKÝ JAZYK

PÍSANKA 2. díl

  • str. 4 - celá

 

čtvrtek 5. května

MATEMATIKA

  • PS MAT 3. díl
    • str. 14 / cv. 5, 6
  • Počítáme zpaměti
    • ​str. 14 / sloupeček 41
    • str.16 / sloupeček 44

ČESKÝ JAZYK

  • čtení kopie str. 47 + úkoly na této straně

PÍSANKA 2. díl

  • str. 3 - celá

 

úterý - středa 3. - 4. května

MATEMATIKA

  • PS MAT 3. díl
    • str. 12 / cv. 3, 4, 6
    • str. 13 - celá
    • str. 14 - cv. 1, 2, 3, 4
    • str. 16 / úvod; cv. 1, 2, 3
  • Počítáme zpaměti
    • ​str. 13 - postupně celá
    • str. 14 / sloupeček 40

ČESKÝ JAZYK

  • čtení vlastní knížky
  • čtení kopie SÍSA KYSELÁ - pokud děti mají
  • PÍSANKA 2. díl
    • str. 1, 2 - vše

PRVOUKA

  • PS str. 41

 

  • stále pozorujeme čápy - viz odkaz v MENU

 

pondělí 2. května

MATEMATIKA

  • PS MAT 3. díl
    • str. 11 / cv. 2, 4, 5
    • str. 12 / cv. 1, 2
  • Počítáme zpaměti
    • ​str. 13 / sloupeček 38 - kdo nemá doma, procvičovat + a - v oboru do 10

ČESKÝ JAZYK

  • čtení vlastní knihy; v Čítance opakovat str. 16

PÍSANKA

  • str. 28 - úvodní řádek, další dva řádky z a slova zip, úraz
  • str. 29 - pouze slova žít a líže

 

pátek 29. dubna

MATEMATIKA

PÍSANKA

  • str. 27 - celá

Číst si vlastní knížku.

 

čtvrtek 28. dubna

MATEMATIKA

  • PS MAT 3. díl
    • str. 10 - celá
  • Počítáme zpaměti
    • ​str. 13 / sloupeček 37 - kdo nemá doma, procvičovat + a - v oboru do 10

ČESKÝ JAZYK

  • čtení kopie str. 40 

PÍSANKA

  • str. 26 - celá
  • str. 27 - ke slovu řepa

PRVOUKA

UČ str. 41

 

středa 27. dubna

MATEMATIKA

  • PS MAT 3. díl
    • str. 9 / cv. 2, 3, 5

ČESKÝ JAZYK

  • čtení kopie str. 40 + práce s textem podle pokynů na stránce

PÍSANKA

  • str. 25 - celá /včetně DÚ/

PRVOUKA

sledujeme videa o vlaštovkách: https://decko.ceskatelevize.cz/ptaci-rodinky

 

pondělí - úterý 25. - 26. dubna

MATEMATIKA

  • PS MAT 3. díl
    • str. 6, 7, 8 - vše

ČESKÝ JAZYK

  • čtení vlastní knížky
  • Čítanka str. 16 ( + sloupeček str. 65 / str. 16 )
  • PÍSANKA
    • str. 23 a 24 - vše

PRVOUKA

  • učebnice str. 40
  • PS str. 40

 

  • stále pozorujeme čápy - viz odkaz v MENU
  • DÚ do příštího pondělí - naučit se básničku - viz odkaz Diář v MENU

 

pátek 22. dubna

MATEMATIKA

  • PS MAT 3. díl
    • str. 5 - dokončit celou stranu

ČESKÝ JAZYK

  • čtení vlastní knížky
  • PÍSANKA
    • str. 22 - dopsat celou stranu

Dnes jsme měli projektový Den Země - posílám pouze odkaz na písničku: https://youtu.be/34AlkbZJk2o

 

čtvrtek 21. dubna

MATEMATIKA

  • PS MAT 3. díl
    • str. 4 / cv. 4 - první a druhou řadu
    • str. 5 / cv. 1, 2, 3 - dva první sloupečky

ČESKÝ JAZYK

PÍSANKA

  • str. 21 - dopsat
  • str. 22 - úvodní řádek a první dva řádky

 

středa 20. dubna

MATEMATIKA

  • PS MAT 3. díl
    • str. 4 / cv. 1, 2, 3
      • ve cv. 2 navíc číst čísla a říkat: 13 to je 10 + 3, 17 to je 10 + 7
    • str. 3 / cv. 6 - modelovat na počítadle

ČESKÝ JAZYK

  • ČÍTANKA 
    • str. 13 - hlasité čtení

PÍSANKA

  • str. 20 - celá /včetně DÚ/
  • str. 21 - úvodní řádek + další dva řádky

Další práce byla na kopii a v PS Hrajeme si ve škole a doma - doplníte si po návratu do školy.

 

úterý 19. dubna

MATEMATIKA

  • PS MAT 3. díl
    • str. 2 / cv. 3, 4, 6
    • str. 3 / 1 + DÚ v Diáři

ČESKÝ JAZYK

  • ČÍTANKA 
    • str. 13

PÍSANKA

  • str. 19 - úvodní řádek + dva řádky malé psací p + slovo "pes" 

 

 

středa 13. dubna

MATEMATIKA

  • PS MAT 3. díl
    • str. 2 / cv. 2,

ČESKÝ JAZYK

  • ČÍTANKA 
    • str. 65 / první sloupeček v dolním řádku /str.13/

PÍSANKA

  • str. 18 - celá 

Práce na Velikonoce je pod odkazem Diář.

 

úterý 12. dubna

MATEMATIKA

  • PS MAT 2. díl
    • str. 32 / dokončit zbylá cvičení
  • PS MAT 3. díl
    • úvodní strana - numerace čísel 11 - 20
    • str. 2 / cv. 1, 5

ČESKÝ JAZYK

  • ČÍTANKA 
    • str. 10 - 11
    • str. 65 / poslední sloupeček v horním řádku /str.10-11/

PÍSANKA

  • str. 17 - celá /včetně DÚ/

 

pondělí 11. dubna

MATEMATIKA

  • PS MAT
    • str. 31 / cv. 3, 4, 7 - strana by měla být hotová celá
    • str. 32 / cv. 4, 5, 6 + cv. 1 - DÚ; kromě cv. 7 je hotová celá strana
  • POČÍTÁME ZPAMĚTI 
    • ​str. 12 / sloupečky 35 a 36

ČESKÝ JAZYK

  • ČÍTANKA 
    • ​str. 9 - opakování
    • str. 10 - 11
  • výroba záložky - Terezka Paj. a Ondra mají posláno domů - vybarvit si; ve škole po návratu zalaminujeme :-) 

PÍSANKA

  • str. 16 - úvodní řádek, dále ř. 1 a 2 a Matouš, Míša
  • měly by být napsány všechny předchozí strany

 

úterý - středa 5. - 6. dubna

MATEMATIKA

  • POČÍTÁME ZPAMĚTI 
    • ​str. 12 / sloupeček 34

ČESKÝ JAZYK

  • čtení na kopii - doma si děti čtou vlastní knížku

PÍSANKA

  • str. 13 - celá psacím písmem

 

pondělí 4. dubna

MATEMATIKA

  • PS MAT
    • str. 30 / cv. 1 - pouze oranžová část; cv. 2
  • POČÍTÁME ZPAMĚTI 
    • ​str. 11 / sloupečky 31 a 32

ČESKÝ JAZYK

  • čtení na kopii - doma si děti čtou vlastní knížku

PÍSANKA

  • str. 12 - celá /psacím písmem/

 

čtvrtek 31. března

MATEMATIKA

  • PS MAT
    • str. 28 / cv. 1, 3
    • str. 29 / cv. 1, 2, 6

ČESKÝ JAZYK

  • PS Čtyřlístek str. 14 a 15 - celá /včetně DÚ/

PÍSANKA

  • str. 11 - celá

 

středa 30. března

MATEMATIKA

  • PS MAT str. 27 - celá strana

ČESKÝ JAZYK

  • PS Čtyřlístek str. 12 a 13 - celá

PÍSANKA

  • str. 10 - celá strana /včetně DÚ/

HUDEBNÍ VÝCHOVA

 

úterý 29. března

MATEMATIKA

  • PS MAT str. 26 - celá /včetně DÚ/

ČESKÝ JAZYK

  • PS Čtyřlístek str. 10 a 11 - celá

PÍSANKA

  • str. 9 - dokončit; str. 10 - první 3 řádky

PRVOUKA

 

pondělí 28. března

MATEMATIKA

  • PS MAT str. 25 - celá /včetně DÚ/

ČESKÝ JAZYK

  • kopie b /babička/ a d /dědeček/
    • ​vystřihnout slova a rozdělit je k b a d - nalepit na list papíru

PÍSANKA

  • str. 9 - první 3 řádky - nácvik velkého psacího a

 

středa 24. března

MATEMATIKA

  • práce na kopii - str. 9 celá /Gabče a Terezce H. jsem poslala/
  • počítání s papírovými penězi - pokud máte nějaké doma

ČESKÝ JAZYK

  • PS Čtyřlístek str. 8, 9 - podle zadání​

PÍSANKA

  • str. 8 - nácvik písmene a; zatím ne slova

 

GÁBINCE A TEREZCE H. jsem poslala různé kopie z tohoto týdne, pokyny jsou napsány na nich; pracujte jak to půjde - podle zdravotního stavu dětí. Díky.

 

úterý 22. března

MATEMATIKA

  • PS str. 23

ČESKÝ JAZYK

  • nová KOPIE
  • kdo nemá doma kopii, čte si vlastní knížku

PÍSANKA

  • str. 7 - dopsat zbytek stránky

 

PRO GABČU - poslala jsem kopie a sešity po Theovi - vše je popsáno; není to jen na dnešek :-)

 

pondělí 21. března

MATEMATIKA

  • numerace čísla 10 - číslo před a za; ukaž na prstech; rozlož číslo deset na sčítání /5+5, 6+4 .../​

ČESKÝ JAZYK

  • čtení textu STRAŠIDLOVÁ na kopii - celé
  • kdo nemá doma kopii, čte si vlastní knížku

PÍSANKA

  • str. 7 / první 3 řádky 

 

pátek 18. března

MATEMATIKA

  • POČÍTÁME ZPAMĚTI
    • ​str. 10 / sloupeček 30
  • kopie - komu jsem poslala, je označeno *

ČESKÝ JAZYK

  • čtení textu STRAŠIDLOVÁ na kopii str. 22/23 - celý text
  • kdo nemá doma kopii, čte si vlastní knížku

PSANÍ

  • komu jsem poslala sešit, má předepsáno

 

čtvrtek 17. března

MATEMATIKA

  • POČÍTÁME ZPAMĚTI
    • ​str. 10 / sloupeček 28

ČESKÝ JAZYK

  • čtení textu STRAŠIDLOVÁ na kopii str. 22 - celá strana
  • kdo nemá doma kopii, čte si vlastní knížku

+ KOPIE z dnešního dne 

  • str. 18 - Hra: Na rýmy
    • ​podle pokynů 1. sloupeček - slova dopisujeme velkými tiskacími písmeny

PÍSANKA

  • str. 1 - 6 by měly mít děti napsáno vše - připomínám, že psacím písmem; kdo má doma tabulku, ať vždy nejprve zkouší na tabulku

PRVOUKA

  • uč. str. 32 - povídání o našem domově; popis uspořádání našeho domu a domu v učebnici .... viz pokyny dole
  • PS str. 32 / cv. 2 - NESTŘÍHÁME - pouze spojíme části domu s místem, kam patří
  • PS str. 32 / cv. 1 - vybarvit, pojmenovat typy domů a dokreslit dům, ve kterém bydlím já

 

středa 16. března

MATEMATIKA

  • v malém sešitě MAT /nebo na papír/ psát příklady:​

​1 + 8 = 9    9 - 8 = 1

8 + 1 = 9    9 - 1 = 8

2 + 7 = 9    9 - 7 = 2

7 + 2 = 9    9 - 2 = 7   ... atd. všechny spoje s výsledkem 9

 

ČESKÝ JAZYK

  • práce s textem na kopii str. 22 - první odstavec
    • ​číst
    • najít a podtrhnout vlastní jména
    • najdi v textu odpověď na otázku: Kdo je Pučmeloud?

 

  • Písanka 
    • ​str.  4 / řádky s,š; les, šel - vše se píše psacím písmem! 
    • ​str. 5 / řádky sel; šest; šelest
    • na str. 5 je DÚ - viz Diář

HUDEBNÍ VÝCHOVA

 

 

úterý 15. března

MATEMATIKA

  • PS MATEMATIKA 
    • ​str. 22 / cv. 2, 4, 5

ČESKÝ JAZYK

  • PS ke Slabikáři
    • ​str. 7 - celá
    • str. 6 - vybarvit obrázky

 

  • Písanka 
    • ​str./ řádek 2., 3., 5. - vše se píše psacím písmem! 
    • ​str. 5 - DÚ - viz Diář

 

pondělí 14. března

MATEMATIKA

  • Počítáme zpaměti 
    • ​str. 9 / sloupeček 27
  • PS MATEMATIKA 
    • ​str. 22 / cv. 1

ČESKÝ JAZYK

  • PS ke Slabikáři
    • ​str. 6 - celá podle zadání dole na stránce
  • Písanka 
    • ​str. 3 / řádek 3., 4., 5., 6. - vše se píše psacím písmem! 
    • nácvik písmene s 
      • ​str. 4 / řádek 1

 

čtvrtek 3. března

ČESKÝ JAZYK

  • číst si - my jsme pracovali na kopii a v Písance

MATEMATIKA

  • PS MAT 2. díl
    • str. 17 / cv. 5, 6
    • str. 18 / obrázkové úlohy
    • str. 19 / cv. 1, 2, 3

PRVOUKA

  • učebnice str. 29 - opakování

 

středa 2. března

MATEMATIKA

  • PS MAT 2. díl
    • str. 17 / cv. 1, 2, 3
  • Počítáme zpaměti 
    • ​str. 8 / sloupeček 23, 24

 

ČESKÝ JAZYK

  • SLABIKÁŘ
    • ​str. 104 
      • číst
    • str. 105
      • ​cv. 2 - podle zadání

 

pondělí 28. února

MATEMATIKA

  • Počítáme zpaměti 
    • ​str. 8 / sloupeček 22

ČESKÝ JAZYK

  • SLABIKÁŘ
    • ​str. 104
      • číst slova v barevných rámečcích - 2x
      • číst text a doplnit do něj slova z nabídky /slova píšeme VELKÝMI tiskacími písmeny/

 

Ve škole jsme také pokračovali v numeraci čísla 9 a začali jsme s psaním psacím písmem - toto nemůžete momentálně dělat sami doma, doplníme až se děti vrátí do školy.

 

 

čtvrtek 17. února

MATEMATIKA - začali jsme s číslem 9, děti si mohou doma zkusit psát, ale nic jim neuteklo - po jarních prázdninách se k tomu vrátíme

DÚ je v odkazu Diář

ČESKÝ JAZYK

  • HRAJEME SI …
    • str. 72/ 2. sloupeček  - NE/NĚ
    • doplňovat slabiky do slov, zapisovat
    • číst sloupečky slov s DE/DĚ, TE/TĚ, NE/NĚ

 

  • psaní na tabulku – tvoření vět

    · vymýšlejte věty, ve kterých začínají slova na dané písmeno

    · některé věty zapisujte – na papír velkým tiskacím písmem

    · písmena: B, P, V, N, T, L, R, S

    · např.: BOBÍK BARVÍ BUDKU. PES POŘÁD POSPÍCHÁ. VLAJKA VISÍ VE VĚTRU. (Už jsme to dělali, děti to znají. Může to být i legrační smiley .)

PRVOUKA

  • učebnice PRV str. 29 – REŽIM DNE
    • přečíst si 
    • zopakovat si části dne
  • pracovní sešit PRV
    • str. 29 – určit čas; vybarvit si obrázky

 

středa 16. února

MATEMATIKA

  • PS MAT 2. díl
    • str. 15 / cv. 1
      • společně nahlas; s počítadlem /kdo chce/, prsty povoleny
      • počítá se, kolik je dohromady kusů ovoce J
    • str. 15 / cv. 2 – počítají sami; kontrola
    • str. 15 / cv. 3 – společně číst, vypočítat /ještě neumí číst psací písmo, ale někteří to zvládnou/
  • Počítáme zpaměti str. 20/ sloupeček 21

 

ČESKÝ JAZKY

  • Slabikář str. 103 / cv. 2 – sestavit slova z přeházených písmenek
    • zkusit skládat z malých tiskacích, tak jak tam jsou
    • pokud by to nešlo, nejdřív si je pojmenovat a přepsat jako velká tiskací na papír – potom sestavovat slova
  • Slabikář str. 103 / cv. 3 – číst věty ve správném pořadí – dělali jsme již včera

 

  • HRAJEME SI …
    • str. 72/ 2. sloupeček  - TE/TĚ
    • doplňovat slabiky do slov, zapisovat
    • číst sloupečky slov s DE/DĚ a TE/TĚ

 

úterý 15. února

MATEMATIKA

  • PS MAT 2. díl
    • ​str. 14 / 8
  • vymýšlení slovních úloh v oboru do 8
  • DÚ - viz odkaz Diář

 

ČESKÝ JAZYK

  • SLABIKÁŘ
    • ​str. 103
      • čtení vět - včerejší DÚ
  • kopie str. 18 /
    • cv. 1 - doplnit tvary v množném čísle - viz vzor; číst
    • cv. 3 – spojit slova; přepsat slova z 1. rámečku na list papíru nebo tabulku a přečíst
  • HRAJEME SI VE ŠKOLE I DOMA
    • str. 71 – společně tvořit a zapisovat slova s AU, OU, EU
    • VELKÝMI TISKACÍMI PÍSMENY
    • číst str. 72/ 1. sloupeček DĚ, DE – máme doplněno

 

PRVOUKA

  • učebnice str. 29 – Části dne
    • zkusit společně přečíst 
    • povídat si o tom, co děláme ve které části dne; jak se liší pracovní /školní/ den a víkend …
  • učebnice str. 30 – Opakování / cv. 1 – určit společně kolik je hodin; s pomocí určit, který obrázek by patřil ke kterému času

 

pondělí 14. února

MATEMATIKA

  • PS MAT 2. díl
    • ​str. 13 / úvodní obrázkové úlohy - vymyslet úlohu s otázkou podle obrázku
    • str. 13 / cv. 1, 2

ČESKÝ JAZYK

  • SLABIKÁŘ
    • ​str. 102
      • vyprávět pohádku podle obrázků
      • doplnit poslední obrázek 
  • kopie str. 10
    • ​podle pokynů na stránce

 

čtvrtek 10. února

ČESKÝ JAZYK

  • čtení z kopie - tu doma nemáte
  • procvičujte jakékoliv čtení

MATEMATIKA

  • Počítáme zpaměti 
    • ​str. 7 / sloupeček 19
    • kdo nemáte doma, napište si 20 příkladů na + - do 8

PRVOUKA

  • PS str. 28

 

středa 9. února

ČESKÝ JAZYK

  • čtení z kopie - tu doma nemáte, dodělejte si včerejší práci
  • procvičujte jakékoliv čtení

MATEMATIKA

  • PS MAT 2. díl
    • ​str. 12 /cv. 1, 3, 4, 5

HUDEBNÍ VÝCHOVA

 

úterý 8. února

MATEMATIKA

  • PS MAT 2. díl
    • ​str. 11 - celá strana

ČESKÝ JAZYK

  • SLABIKÁŘ
    • ​str. 98, 99 - přepsat názvy zeleniny velkými tiskacími písmeny
    • str. 100 - číst a vybarvovat
    • str 101 - DÚ

 

pondělí 7. února

MATEMATIKA

  • PS MAT 2. díl
    • ​str. 10 / cv. 1, 3, 4, 5 (cv. 2 je DÚ)

ČESKÝ JAZYK

  • SLABIKÁŘ
    • ​str. 96 - vybarvit stejnou barvou malé a velké písmeno; vymýšlet jména - velká písmena a slova/názvy - malá písmena
    • str. 97
      • číst levý sloupec - 3x; při posledním čtení ukazovat na svém těle
      • číst pravý sloupec 3x
      • spojit /přes obrázek rovnou čarou/ stejná slova z levého a pravého sloupce

 

čtvrtek 3. února

ČESKÝ JAZYK

  • čtení z kopie str. 34
  • SLABIKÁŘ 
    • ​str. 95 - viz pokyny dole na stránce
    • povídali jsme si o návštěvě jeskyní, ponorná řeka Punkva ...
  • odkaz na video: https://youtu.be/BIHifDRZDMY

 

  • další práce viz včerejší email - přepsat správně popletené věty
  • doplnit do kopie k malým písmenům velká tiskací písmena - pouze ta, která děti samy poznají
  • hra - v MENU v Diáři - není povinná - roztáčet spinner, přečíst si úkol - splnit; můžete hrát celá rodina :-)

 

MATEMATIKA

  • PS 2. díl
    • ​str. 9 / cv. 1 - psaní dvou řádků větších 8, NEDĚLALI jsme cv. 2 - menší 8; dále celou stranu

PRVOUKA

  • hodiny - celá hodina, půl hodiny

 

středa 2. února

ČESKÝ JAZYK

  • čtení z kopie str. 34
  • SLABIKÁŘ 
    • ​str. 94 - viz pokyny dole na stránce

PRVOUKA

  • povídali jsme si o svátku Hromnic

HUDEBNÍ VÝCHOVA

  • opakovali jsme si písničky "Bude zima, bude mráz" a "Grónská písnička"

https://youtu.be/qwIeibV5lYw

https://youtu.be/jprHU0taZcg

 

 

úterý 1. února

MATEMATIKA

  • PS 2. díl
    • ​str. 8 / cv. 2, 3, 4, 6 - jen polovinu s oranžovým místem pro výsledek
  • nácvik psaní číslice 8 - na čistý papír viz video https://pin.it/3ovhpJI

 

ČESKÝ JAZYK

  • čtení z kopie str. 31
  • SLABIKÁŘ 
    • ​str. 92 - přečíst
    • str. 93 / cv. 3, 4 - viz pokyny dole na stránce
  • práce se slovy - malá kopie v malém sešitě ČJ
    • ​rozstříhat slova
    • první položit slovo odlišné barvy
    • přečíst - čím slovo končí? - hledat slovo, které takto začíná ... slovní fotbal :-)
    • slova seřadit, potom nalepit do sloupečku pod sebe do malého sešitu, do vedlejšího sloupečku /na téže straně/ slova přepsat

 

PRVOUKA

  • PS str. 27 - viz pokyny dole na straně

 

čtvrtek 27. ledna

ČESKÝ JAZYK

MATEMATIKA

  • PS 2. díl 
    • ​str. 6 / cv. 8
    • str. 8 / cv. 5

 

  • POČÍTÁME ZPAMĚTI s.6 / sl.16

 

  • psaní příkladů:
    • ​děti si napíší do sešitu/na papír 10 krát pod sebe 7 - ... potom hází hrací kostkou a doplňují čísla, která odečítají; napíší výsledek; totéž udělají s počátečním 6 -

 

PRVOUKA

Procvičovat měsíce v roce, roční období, dny v týdnu - pracovní, víkend ap.

odkaz na video: https://youtu.be/m8PoSb_XsPE

 

středa 26. ledna

ČESKÝ JAZYK

  • hra /viz pondělí/: slova KABELKA, VEVERKA, ŽIRAFA, LAVIČKA, BUVOL, DIKOBRAZ
    • ​jedno zvíře nakreslit :-)
  • čtení na kopii s. 30

MATEMATIKA

  • PS 2. díl 
    • ​str. 6 / cv. 6, 7 - ústně
    • str. 7 / cv. 1, 2, 3, 4

NEDĚLEJTE PÍSEMNÉ SČÍTÁNÍ!

 

 

úterý 25. ledna

MATEMATIKA

  • procvičování + a - v oboru do 7 /měli jsme kopii, doma si napište cca 20 příkladů/
  • ústně různé slovní úlohy v tomto oboru
    • ​např. Babička má 7 slepic, 3 se schovaly do kurníku. Kolik slepic zůstalo venku? ap.

ČESKÝ JAZYK

  • hra /viz včera/: slova TOPOL, KALUŽ, JAVOR, ULICE, KABEL, JAKUB
  • čtení na kopii

+ Pracovali jsme v sešitě Hrajeme si ..., který nemáte doma. Pokud chcete, napište dětem na papír tato slova /velkými tiskacími písmeny/ - děti mají hledat slova v nich "schovaná"/zde je máte malým písmem/.

KOSTEL /kost, kos/, MYŠLENKA /myš, Lenka/, HADICE /had, hadi/, MEDVĚD /med, dvě/, ZRAK /rak/, KLÍČENKA /klíč, klíče/, LEDEN /led, den/, POSEL /osel/, OKOLÍ /oko/, KAŠPÁREK /párek, pár/, LISTOPAD /list, sto, stopa, lis/, DIKOBRAZ /obraz, kobra/, PETRKLÍČ /klíč, Petr, trk - trkl/, AUTOMOBIL /auto, Tom, mobil/, KŘÍŽOVKA /kříž/ Pozor - Děti uslyší ŽOFKA, upozorněte je, že je to sluchově správně, ale píše se Žofka jako Žofinka, ne Žovinka :-) 

 

pondělí 24. ledna

MATEMATIKA

  • procvičování + a - v oboru do 7 /měli jsme kopii, doma si napište cca 20 příkladů/
  • rozdělování čísel /7, 6, 5 .../

ČESKÝ JAZYK

  • čtení z kopie s. 27 KOTĚ A ŠTĚNĚ
  • vybarvování omalovánek apod. /ve škole jse měli kopii/

HRA: rodič si vymyslí slovo - dítěti říká postupně jiná slova, která začínají na písmena tohoto slova - dítě má za úkol zapisovat první hlásku ve slově - získá tajenku

př: rodič si myslí slovo KOZA, dítěti říká: kopec - dítě si píše K, ovce - dítě si zapíše O, zmrzlina - dítě si píše Z, Alice - dítě si píše A ... dítě řekne/přečte tajenku KOZA

 

pátek 21. ledna

Přes víkend ať děti odpočívají nebo si užívají sluníčka, pokud jim to zdraví dovolí. Ve škole jsme dnes procvičovali čtení a psaní, dělejte cokoli ze Slabikáře, co už máme hotové - tzn. do str. 89. 

Případně dodělejte, co jste nestihli v týdnu. 

 

čtvrtek 20. ledna

MATEMATIKA

  • PS 2. díl
    • str. 6 / cv. 2, 3, 4, 5
    • NEVYSVĚTLUJTE prosím dětem písemné sčítání - cvičení 1; počkám, až budeme ve škole všichni a bude to náš společný velký krok - děkuji
  • Počítáme zpaměti 
    • ​str. 5 / sloupeček 14 (15 je DÚ)

SLABIKÁŘ

  • str. 89 / cv. 3 - číst slova

- opakovat/procvičovat čtení slov na kopii

PRVOUKA

- vyjmenovat dny v týdnu, názvy si mohou zkusit i napsat na papír; pracovní/školní/všední dny a víkend

- nakreslit si na papír /velikost A5/ MŮJ VÍKEND SNŮ

- vyjmenovat roční období a měsíce

 

středa 19. ledna

MATEMATIKA

  • PS 2. díl
    • str. 5 / cv. 2, 3 (cv.4 je DÚ)
  • Počítáme zpaměti 
    • ​str. 5 / sloupeček 13

SLABIKÁŘ

  • str. 89 / cv. 3 - rozdělit na slova, na linku netvořit větu, ale opsat několik slov

+ číst slova na kopii - 1. i 2. sloupeček 

 

úterý 18. ledna

MATEMATIKA

  • PS 2. díl
    • str. 4 / cv. 3, 4, 5, 7, 8

SLABIKÁŘ

  • str. 89 / cv. 2

+ číst slova na kopii - 1. sloupeček /stejně jako včera/

  • psát slova PĚNA, VĚTRÁ, VĚRA, MĚŘÍ /na papír s linkou - stačí jedna, na kterou to děti píší/

 

 

pondělí 17. ledna

MATEMATIKA

  • PS 2. díl
    • str. 3 / cv. 1, 2

SLABIKÁŘ

  • str. 88 / úvod; cv. 1

+ číst slova na kopii - 1. sloupeček

-----------------------------------------------------

 

pondělí 20. prosince

MATEMATIKA

  • PS Krtek
    • str. 31 - celá

 

pátek 17. prosince

SLABIKÁŘ:

  • str. 76 - 77
    • procvičovat

HRAJEME SI ...

  • str. 48 - podle pokynů na stránce

 

MATEMATIKA

  • PS Krtek
    • str. 30

 

čtvrtek 16. prosince

SLABIKÁŘ:

  • str. 76
    • ​úvod
    • cv. 1 - podle pokynů
  • str. 77 
    • ​napsat G; cv. 3 - číst text 

 

středa 15. prosince

SLABIKÁŘ:

  • str. 75
    • ​cv. 4  - pouze tabulky

HRAJEME SI ...

  • str. 36, str. 42 - dle pokynů na stránce

MATEMATIKA 

  • kopie - str. 47 / cv. 3, 4, 5, 6

 

úterý 14. prosince

SLABIKÁŘ:

  • str. 74 - úvod
    • ​cv. 1, 2 - dle zadání
  • str. 75 
    • cv. 3

MATEMATIKA:

  • PS Krteček str. 28

 

pondělí 13. prosince

SLABIKÁŘ:

  • str. 72 - úvod práce s obrázkem
    • ​cv. 1, 2
  • str. 73
    • ​cv. 3 - DÚ je v Diáři
    • cv. 4 - podle pokynů na stránce

MATEMATIKA

  • barevná kopie
    • strana 47 / cv. 1, 2
    • strana 51 / cv. 2, 4 

 

čtvrtek 9. prosince

SLABIKÁŘ:

  • str. 68 - úvod
    • cv. 1 a 2
  • str. 69 
    • ​cv. 3 - viz zadání

MATEMATIKA

  • PS str. 25

PRVOUKA - Přichází zima

  • povídání o tom, ce se nyní děje v přírodě; Advent; přípravy na Vánoce; zimní hry a sporty

 

středa 8. prosince

SLABIKÁŘ:

  • str. 66
    • cv. 1 - číst sloupečky; řádky ... opakovaně
    • cv. 2 - doplnit chybějící písmena
  • str. 67 
    • ​cv. 3 - viz zadání
    • cv. 4 - je DÚ
  • str. 65
    • ​cv. 3 - viz zadání
    • cv. 4 - viz zadání

MATEMATIKA

  • str. 27 - postupně celá strana 

 

úterý 7. prosince

SLABIKÁŘ:

  • str. 64
    • úvod
    • cv. 1, 2 - viz zadání
  • str. 62
    • ​cv. 1

 

pondělí 3. prosince

SLABIKÁŘ:

  • str. 62 - úvod práce s obrázkem
    • ​cv. 1 NEDĚLAT
  • str. 63 
    • ​cv. 2 - psát B
    • cv. 3 a 4 - podle pokynů na stránce

MATEMATIKA

  • kopie - poslala jsem jen Gabče
    • strana, kde je podpis, druhá strana bude až zítra
    • kopie číslo 6 - celá strana, děti znají

 

pátek 3. prosince

SLABIKÁŘ:

  • str. 61 - cv. 4 - číst opakovaně; cv. 3 - podle zadání

 

PSANÍ 

  • do sešitu jsme si zapsali: 

​CO SE PIJE?

VODA, ČAJ, MLÉKO, LIMONÁDA, MOŠT, KÁVA

 

čtvrtek 2. prosince

SLABIKÁŘ:

  • str. 60 - úvod; cv. 1, 2 - dle zadání
  • str. 61 - cv. 4 - číst opakovaně

 

PSANÍ 

  • do sešitu jsme si zapsali: 

​CO UMÍ VODA?

TEČE, KAPE, PLYNE, CÁKÁ

JAKÁ JE VODA?

STUDENÁ, ČIRÁ, MOKRÁ, SLANÁ

 

MATEMATIKA

  • PS s Krtečkem str. 24 - celá

PRVOUKA

  • učebnice str. 20 - povídání o Mikulášovi (viz pokyny na stránce)
  • PS str. 20 - viz zadání 

 

středa 1. prosince

SLABIKÁŘ:

  • str. 58 - úvod; cv. 1 jako DÚ; cv. 2 - nepišeme
  • str. 59 - podle zadání

 

MATEMATIKA KRTEČEK

  • str. 23

GRAFOMOTORIKA Dobrodružství divočáka Fandy

  • str. 13 (nejsem si jistá stranou, ale je to tam, kde je sluníčko, děkuji)

 

úterý 30. listopadu

SLABIKÁŘ:

  • str. 57
    • cv. 4 - číst slova (opakovaně)
  • opakování čtení komiksu str. 55

 

MATEMATIKA:

  • Počítáme zpaměti 1)
    • str. 2 / sloupeček 6

 

  • MATEMATIKA KRTEČEK
    • str. 22

PRVOUKA

  • učebnice str. 18
    • povídání o stálých/stěhovavých ptácích; krmítko ...
    • co se děje v lese, když přichází zima
  • PS str. 19 / 1

 

 

pondělí 29. listopadu

SLABIKÁŘ:

  • str. 57
    • ​cv. 3 - vyluštit rébusy, slova napsat pod obrázek
    • cv. 4 - číst slova (opakovaně)

GRAFOMOTORIKA Dobrodružství divočáka Fandy

  • str. 11 - první 2 řádky
  • str. 12 - podle pokynů

MATEMATIKA:

  • Počítáme zpaměti 1)
    • str. 2 / sloupeček 4

 

 

pátek 25. listopadu

SLABIKÁŘ:

  • str. 56 - přečíst s pomocí říkanku, vybarvit si písmenka R
    • cv. 1 - číst dvojice slov - vybarvit to, které je na obrázku
  • DÚ je v odkazu Diář

 

čtvrtek 25. listopadu

SLABIKÁŘ:

  • str. 54
    • cv. 1 - čtení slov
    • cv. 2 - zápis slov ze slabik na obrázku / ČÁPI, DOPIS, SYČÍ, ČEKÁ, KÁČE/

 

PSANÍ:

 

GRAFOMOTORIKA - Dobrodružství divočáka Fandy:

  • str. 10 - první 4 řádky

 

PRVOUKA - pracovní listy se svatou Kateřinou - domů dětem neposílám

 

 

středa 24. listopadu

SLABIKÁŘ:

  • str. 52 
    • přečíst společně říkanku
    • dopsat D v rámečku u Fifinky pastelkami
    • vymýšlet jména, zvířata, věci .. začínající na D
    • cv. 1 - číst dvojice slov - vybarvit to, které je na obrázku
    • cv. 2 - napsat tužkou
  • str. 53
    • ​cv. 3 - doplnit chybějící hlásky z písmen, která drží postavičky Čtyřlístku - tvořit slova - zapsat

DÚ je na str. 54 / cv. 1 - viz Diář zde v menu

 

MATEMATIKA:

  • kopie:
    • ​cv. 1 - počítat ústně /jako včera/
    • cv. 4 - slovní úloha - dospělý přečte, dítě vytvoří a vypočítá příklad
    • cv. 5 - doplnit znaménka, aby příklad byl správně

 

HUDEBNÍ VÝCHOVA

 

GRAFOMOTORIKA - Dobrodružství divočáka Fandy:

  • str. 21 - vybarvovat obrázek podle čísel

 

úterý 23. listopadu

SLABIKÁŘ:

  • str. 50 - 51
    • zakroužkovat Č v úvodní říkance
    • cv. 1 - číst dvojice slov - vybarvit to, které je na obrázku
    • cv. 2 - napsat
    • cv. 3 - obrázek pojmenovat - slovo vyhláskovat - vybarvit, kterou hlásku slyším 
      • ​slova: MÍČ, ČERT, KLEC (PAPOUŠEK), ŠÁTEK (BABIČKA), ŠATY, ČÁP, MASO (SALÁM), KLÍČ, MAŠLE, MÍSA (HRNEC), PALEC (PRST), OPICE
    • cv. 4 - některá z těchto slov zapsat velkými tiskacími písmeny

 

GRAFOMOTORIKA -Dobrodružství divočáka Fandy:

  • str. 9 - vlnovky dle návodu
  • str. 17 - dokreslit listy a šišky, vybarvit podzimními barvami

 

MATEMATIKA:

  • kopie:
    • ​cv. 1 - ústně (dnešní DÚ) - počítají děti zpaměti s pomocí počítadla, prstů ap. nebo již umí; poté může počítat rodič a děti kontrolují :-) POZOR - vždy říkat celý příklad, ne pouze výsledek.
    • cv. 2, 3 - dle zadání
    • zbylá cvičení až příště

 

PRVOUKA

  • PS str. 18
    • cv. 1 - dokreslit listy pouze tužkou, rozstříhat cedulku s názvy stromů - nalepit nad lístky (cedulky jsem dnes poslala dětem po sourozencích ap.)
    • cv. 2 - vybarvit, pojmenovat, u zeleniny vybarvit zeleně číslo v kroužku
    • cv. 3 - najít cestu bludištěm

 

 

pondělí 22. listopadu

SLABIKÁŘ:

  • str. 49 
    • cv. 3 - číst slova - ukazovat si prstem; číst několikrát; použít slova ve větách - co to znamená
    • cv. 4 - domácí úkol - podle pokynů

GRAFOMOTORIKA -Dobrodružství divočáka Fandy:

  • str. 6 - 7 : vybarvit Fandu; oranžově zakroužkujte selátka se 4 proužky; spočítat selátka se 3 proužky - jen ústně
  • str. 8 : pracovat dle návodu - pozor, aby nedělali vlnovku, jsou to dva oblouky

MATEMATIKA:

  • kopie - celá strana; opakování

 

pátek 19. listopadu

SLABIKÁŘ:

  • str. 48 - nová hláska/písmeno C
    • zkusit s pomocí přečíst říkanku nahoře na stránce
    • vymýšlet slova začínající na hlásku C
    • vybarvit si obrázek u Fifinky
    • cv. 1 - číst dvojice slov u obrázku - vybrat to správné a vybarvit si ho
    • cv. 2 - psát písmeno C

Některým dětem jsem po sourozencích poslala lepení slabik v sešitě ČJ - postup je napsaný na lístečku pro děti, které neznají, jinak vidíte v sešitě z minulých dní.

 

čtvrtek 18. listopadu

SLABIKÁŘ:

  • str. 46 - nová hláska/písmeno Š
    • zkusit si přečíst říkanku nahoře - děti již znají většinu písmenek 
    • splnit úkol v rámečku
    • vymýšlet názvy jídel/potravin začínajících na Š
    • cv. 1 - pojmenovat obrázek - vyhláskovat - spojit se správnou slabikou
    • cv. 2 - DÚ - viz Diář
  • str. 47 
    • ​cv. 3 - napsat 1. řádek
    • cv. 4 - pojmenovat obrázky - vytleskat slabiky - podle počtu slabik připojit k tečkám
    • všechna slova podle obrázků hláskovat jako robot př. šašek "š-a-š-e-k ... šašek" 

MATEMATIKA:

  • stále procvičujeme + a - v oboru do 5 a rozdělování čísel; pracovali jsme na kopii, doma si napište asi 10 příkladů a také zkuste různými způsoby rozdělovat číslo 5 a 4; dětem, které mají ve škole sourozence tuto kopii posílám - pracujte postupně, ne vše najednou
  • připomeňte si geometrické tvary - kruh, čtverec, obdélník a trojúhelník

 

PRVOUKA

 

úterý 16. listopadu

SLABIKÁŘ:

  • str. 45 
    • cv. 3 - psát;
    • cv. 4 - číst
      • 1. sloupeček: porovnávat slova LES-LESY /je jich více/ 
      • ve 2. sloupečku: hledat rozdíl v psané podobě slova, vysvětlovat si význam, používat je ve větách SOLÍ-SÍLÍ - rozdíl jen ve druhé hlásce/písmeně; Máma solí maso. Teplo sálá z kamen.
      • 3. a 4. sloupeček číst
    • cv. 5 - pojmenovat si obrázky /slon, eso, mísa/; zapsat do rámečků

MATEMATIKA:

  • Máte- li doma Počítáme zpaměti 1):
    • ​str. 1 - dokončit druhý sloupeček společně s rodičem - dítě počítá samo, ale s kontrolou, druhý sloupeček dítě samo - polovinu k příkladu 3+1 =; používat počítadlo, prsty ap.
    • ​pokud tento PS nemáte, napište dětem cca 10 příkladů v oboru do 5 na + a -  a procvičujte
  • Rozdělování čísel 2 a 3 - různé /všechny/ možnosti.

 

PRACOVNÍ SEŠIT PRVOUKA

  • str. 16 - vybarvit živočichy, ústně pojmenovat - navazuje na prezentaci z minulého týdne

 

SAMETOVÁ REVOLUCE - zítřejší státní svátek 17. 11.

  • popovídejte si přiměřeně věku s dětmi, co tento den znamená v naší historii, co znamená pro vás
  • poslech/zpěv (nejlépe s vaším komentářem o významu textu písně): https://youtu.be/AKiQGwj6n5Q

 

pondělí 15. listopadu

SLABIKÁŘ:

  • str. 44 / cv. 1, 2 + nové písmenko S
  • str. 43 / cv. 3, 4 - viz pokyny u cvičení a dole na stránce

POČÍTÁME ZPAMĚTI 1) - používat počítadlo, prsty ap.

  • str. 1
    • dokončit 1. sloupeček
    • ze 2. sloupečku první část - poslední je příklad 2-1

Pokud se zastavili pro pracovní sešity dnes sourozenci, dostali ještě kopii k matematice, kde jsou cvičení označena.

Procvičujte si čtení s porozuměním ZDE:

 

pátek 12. listopadu

SLABIKÁŘ: str. 42 - čtení tabulky (dnes i o víkendu)

dobrovolně, máte-li možnost:

  • modelovat slabiky KA, KE, KO, KU, KY a k ni něco, co na tuto slabiku začíná
  • (KI) pouze kivi a kiwi, zmínila jsem se o slově kilogram - cizí původ, proto I

Ve výtvarné a pracovní výchově jsme pokračovali s týdenním tématem Sv. Martin - tvoření knihy.  Děti si doma, pokud chtějí, mohou vyrobit husu. My jsme dělali z bílé čtvrtky /krabice, kartonu/ tělo, oranžový zobák a nohy a tělo jsme polepili vatou smiley

 

čtvrtek 11. listopadu

MATEMATIKA: procvičování sčítání a odčítání v oboru do 5

PSANÍ / ČTENÍ: slabiky - přikládám odkaz na spinner, který si mohou děti vyzkoušet - opsat cca 6 slabik, určitě ne všechno! 

Ve škole jsme tento týden pomáhali Martinovi odemykat zimu - hráli jsme první "únikovou" hru. Odkaz je vložen v Diáři. Určitě není povinná, kdo chce, může ji zkusit :-)

 

PRVOUKA - učebnice: Zvířata v lese - stačí si jen povídat, my jsme ve škole použili tuto prezentaci:

- v prezentaci se posunujete prostě šipkou doprava

 

středa 10. listopadu

SLABIKÁŘ: str. 41 - cv. 3 - psaní písmene K; cv. 4 - čtení vět, spojování - viz dnešní DÚ

MATEMATIKA: pamětné počítání v oboru do 5 - pětiminutovka - rodič diktuje příklady (5), dítě zapíše pouze výsledek - počítá zpaměti, na prstech na počítadle ... jak potřebuje

PS s Krtečkem, str. 18, 19 - obrázkové slovní úlohy dole na těchto stranách

 

E-mailem posílám skládanku ke Sv. Martinovi. Pokud nemůžete vytisknout, nevadí. 

 

úterý 9. listopadu

SLABIKÁŘ: str. 40 - seznámení s písmenem K; cv. 1

MATEMATIKA: rozklady čísel v oboru do 5; pamětné počítání v oboru do 5 - pětiminutovka - rodič diktuje příklady (5), dítě zapíše pouze výsledek - počítá zpaměti, na prstech na počítadle ... jak potřebuje

ČJ: psaní slabik, např. MA   LÉ    PU    JO    MŮ    NA    TO 

 

pondělí 8. listopadu

SLABIKÁŘ: str. 39 / cv. 3, 4

POČÍTÁME ZPAMĚTI 1):  str. 1 / sloupeček 1; 11 příkladů (poslední 1+1)

ČJ: diktování (rodič) a zápis (dítě) písmen / slabik / slov 

      např. M  T  Á  J    NE   MO   PU   JÉ    MÁMA    LÉTO    JÁMA     MAPA

MAT: procvičovat rozdělování čísel 0 - 5

PSANÍ: Psaní s kocourem Samem - strana se sluníčkem: str. 15 - viz pokyny dole na stránce

 

 

Archiv

Kalendář
prosinec / 2022

Statistiky

Online: 1
Celkem: 7405
Měsíc: 596
Den: 21